miercuri, 22 octombrie 2014

Depresie

     
   Tot mai des în rândul tinerilor se aud expresii de genu ”Depresia asta mă doboară”,”Doamne ce depresie batjocoritoare”...Ok, I'm kidding. Expresiile sunt un pic diferite: ”Depresneaku măsâi” , ”Poate să mă ard cu capu de pereți?,ca cineva să mă observe.” ș.a.m.d
       O întrebare: Ce v-a adus corpul la sintetizarea dopaminei și serotoninei ?(Pentru informații suplimentare despre Dopamină vezi aici, iar pentru Serotonină aici.)
       Altă întrebare: Poate într-o serie din Anime-ul vostru preferat a murit un gândac?
      Pur și simplu nu înțeleg ce altceva poate aduce pe un copil de 14-18 ani ,cu acoperiș deasupra capului, cu ultimul Iphone în buzunar la o stare de depresie. Mai mult de atât,nu știu ce anume îți poate aduce creierul tău de găină într-o psihoză acută.
   
     Nu am avut depresii.Nu am acum.Sperăm că nu o voi avea vreodată.Cineva poate se întreabă ”Cum ciuvaku ista poate sî-ni descrie depresia mea?”.Nu știu cum,fiindcă  fiecare maimuță are creierul ei, nu-s Vanga,și,în genere, Vanga nu-i.
     Vorbesc acum despre depresie la nivel de idee: ”Acolo undeva în capul tău stă un chinez-thailandez care lucrează 24/24, și din cauza stresurilor frecvente cauzate de consumatorii nesatisfăcuți de pantofii Dolci-Cabana, începe a bea 5 g de cafea curată pe zi, în scurt timp începe a uita că trebuie să mai facă și pălării,fulare, și , uită că ar trebui să fie la lucru”

      Concluzie: Ferește-ți umbrela de deasupra capului. Problemele-s ușoare, tu nu știi algoritmul de rezolvare.

    Ok, o mică editare: Articolul meu nu-i prea obiectiv dacă să ne referim la persoanele (nu contează vârsta) care la ai săi 14,15 au trecut prin niște situații stresante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu