duminică, 16 noiembrie 2014

.


Nu-s primul care vrea să comenteze videoclipul ăsta.Nu pot să spun că aș fi dat ultima bucățică unui trecător necunoscut,fiindcă toți într-un glas o să zică ”După război, mulți eroi”, vse dela,dar, pot cu fermitate să afirm că după vizionarea videoclipului mi-am revizuit toate acțiunile posibile în așa o situație, mi-am șters programul de operare și mi-am scris altul.Mai omenește, mai homosapientește ar suna cam așa : ”M-am actualizat”.

Oameni ar trebui să fim.Ajutăm ”boii” cu bani, voturi  ca după ei să ne conducă iar persoanele care dintr-un oarecare motiv au rămas fără casă,încălțăminte sunt considerate de către noi drept (mă scuzați de comparație,fiindcă tot îi la modă) o ”Ebolă” care ne va intoxica cu suc gastric.

Priviți pân la urmă.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu