sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Fă ce vrei, dar, fă-o !

    Da, știu că nu demult am zis că ”Blogăilă” nu are nici-o tangență cu politica,dar, astăzi o va avea.

M-am enervat să trăiesc într-o țară în care fiecare al 3-lea știe cine o să câștige și crede că votul lui nu decide nimic.
M-am enervat să trăiesc  într-o țară unde începând de la 7 ani ni se spală creierul cu Persil politic, spunându-ne că așa va fi mai curat.
Nu suport când unu de 10,20,30,40 ani mă învață să trăiesc și-mi zice ce să aleg.
Mă irită când neștiind adevărul, oamenii luptă pentru minciună.
M-am enervat să merg noapte pe drum, crezând că îți va sări în față ori un martor de-a cuiva, ori un martor de-a ceva.
Nu înțeleg una:”Cum poți (într-o țară în curs de dezvoltare) să-ți fie frică de-un #Maidan din 4 în 4 ani?”
Nu știu de ce oamenii care au fost maltratați de sârma ghimpată a politicii moldovenești, aleg din nou aceeași sârmă,numai că stropită cu miere apoasă ca pentru început.

Vreau stabilitate. Vreau o țară în care să nu mă enerveze toate cele de mai sus. Vreau ceva nou !

Articolul dat nu-i pro UE, nu-i pentru Dodon ci pentru tine!  
Votează mâine ce vrei, dar fă-o pentru tine, pentru mine, și pentru toată RM !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu